بهمـــن۹۳

شخصی آموزشی معلوماتی جالب

بهمـــن۹۳

شخصی آموزشی معلوماتی جالب

دانستنی های جالب [3]

دانستـنی هــای جــالــب

Microsoft : در سال 2005 شمار کارکنان مایکروسافت 63 هزار و پنجصد تن بوده در 102 کشورشعبه داشت و فروش آن به 43 میلیارد دالر رسیده بود. 

                                                                                               Microsoft1

»»» بر اساس آمار در حال حاضر حدود 165 میلیون وب سایت انترنتی در شبکه انترنت موجود است و پیش بینی می شود تا ظرف چند سال آینده این رقم به سه یا چهار برابر تعداد کنونی خود برسد

»»» بر اساس مطالعات انجام شده از سوی یک دانشمند آمریکائی ، نحوه عطسه کردن می تواند چیز های زیادی درباره شخصیت افراد بازگو کند ، این آزمایش شامل مطالعه بر روی صدا های مختلفی است که مردم به هنگام  عطسه کردن از خود تولید می کنند ، نتایج این مطالعه که 547 فرد داوطلب در آن شرکت کردند نشان می دهد  که شخصیت های مختلف به شکل های مختلفی عطسه می کنند .                                            

دکتر پاتی وود که این پژوهش را انجام داده می گوید که 4 نوع مختلف عطسه کردن وجود دارد و عطسه افراد مطابق با شخصیت های آنها است .                                

طبق نتایج این پژوهش افرادی که با صدای بلند عطسه می کنند تمایل دارند که رهبران و روسای با نفوذ و خوب باشند . آنهایی که ملایم تر عطسه می کنند عموما شخصیت آرام تر ، وفادار و وابسته تری دارند . کسانی که هنگام عطسه  کردن جلوی دهان خود را می گیرند بسیار متعادل هستند و بالاخره آخرین نوع عطسه که در این پژوهش آمده  مربوط به افرادی است که سریع عطسه می کنند که این افراد اغلب شخصیتی تند و تیزی دارند .

»»» 101 سال حبس احتمالی برای یک جعل کار انترنتی : وزارت عدلیه امریکا اعلام کرد ، مرد 45 ساله  که با هدف قرار دادن کاربران سرویس آنلاین AOL به حملات فیشینگ اقدام کرده بود به 101 سال زندان  محکوم شد . این فرد با ارسال هزاران نامه که به ظاهر از بخش صورت حساب های این سرویس فرستاده شدهبودند ، با فریب کاربران این سرویس آنها را به فرستادن اطلاعات کارت اعتباری و شخصی خود اجبار کرده و با ستفاده از آنها به خرید غیر قانونی اقدام کرده بود .  در ین میان آنچه که بیشتر نگران کننده است ، پیشرفته شدن شیوه های مورد استفاده برای حملات فیشینگ است .

                                                hacker

»»» حمله به نیروی نظامی انگلیس در عراق با استفاده از اطلاعات وبسایت Google Earth :   تروریست ها برای حمله به پایگاه های انگلیس در شهر بصره عراق و تعیین دقیق هدف حملات خود از ابزار انترنتی Google Earth استفاده کرده اند .اسناد کشف شده در منازل افراد مهاجم پرینت عکس های است که از سایت گوگل برداشته شده است . هر فردی می تواند با ورود به سایت Google Earth به اطلاعات تصویری بسیار دقیق در مورد تجهیزات و حتی خیمه های نظامی انگلیس دست پیدا کند .                                                                                         < به نقل از دیتا >

                                           نظر بدهید

--------------------------------------------------------------------------------------

عناوین مرتبط :

دانستنی های جالـب [1]  

دانستنی های جالـب [2]  

                                   

روز مــــادر مبــارک بــاد


روز مــــادر مبــارک بــاد

فرارسیدن روز مـــادر به همه مادران عزیز مبارک باد

Happy Mothers Day

MothersDay